Κυριακή, 26 Ιουνίου 2011

Oμολογια

Εχω να δηλωσω τα εξης¨
Δεν συμμετεχω στα κοινα,δεν παω συνταγμα,δεν δουλευω,δεν παραγω.Ζω απο την συνταξη του πατερα μου ,που μολις φτανει για τους 3 μας.(ναι εχω και μια μανα).δεν ειμαι κατοχος αυτοκινητου ,ακινητου η οτιδηποτε αλλου.σχεδον δεν υπαρχω,συμψωνα με την εφορια.
Για να πω την αληθεια ,η ελπιδα της ζωης μου ηταν οτι θα ερθει μια στιγμη που θα ρευστοποιουσα οτι περιουσια θα μου αφηναν οι γονεις μου και θα τελειωνα την ζωη μου τουλαχιστον με τροπο που θα με εκανε ευτυχη,με ενα σκαφακι ,σε ενα νησι ,μακρυα απο ολα και ολους.αλλα αυτο πια δεν προκειται να γινει ποτε πραγματικοτητα.
Δεν ελπιζω τιποτα για το μελλον,δεν βλεπω καμμια καλυτερευση ,ουτε καν μια σταθερη κατασταση.Επιδεινωση σε ολους τους τομεις της ζωης μου προβλεπω,και δεν ξερω πως να προετοιμαστω.
Και ετσι για να παραπονεθω λιγο,εχω και γυρω μου κοσμο που τον νοιαζουν κατι μαλακιες,του ειδους τι κανεις,τι τρως,τι πινεις,με εννοειτε?
Εχω και κατι ατομα που βλεπουν σκυλο και κατι παθαινουν ,και που σαν αρχη εχω αποφασισει οτι ειναι δειγμα απολιτιστου και τρομαγμενου,βαρβαρου και αντικοινωνικου ατομου.οποτε ,τρεχω και δεν φτανω.και να πρεπει να παιζεις και το θεατρο που θεωρουν αναγκαιο σε αυτη τη χωρα,ευγενιες του κωλου ,πλυθηντικους της μεγαλοπρεπειας,και αλλα δεινα.
Ολοι μιλανε για ελπιδες.εγω για καταρευση.ολικη.κοινωνικη,και οχι μονο.
οικολογικη ισως ταυτοχρονα.
ναι ξερω ,αν ολοι κατσουμε με σταυρωμενα τα χερια ,τι θα γινει?που να ξερω?ουτε ξερω τι θα γινει αν δεν κατσουμε .αλλα σιγουρα να παει πισω ο χρονος σε καμμια περιπτωση δεν γινεται.οποτε αγωνας για καλυτερο χειροτερο μελλον ,τιποτα παραπανω.
Τελος παντων ,τι λεω ε?
Μηπως δικαιολογω τον εαυτουλη μου?κρυβομαι πισω απο την λογικη ?δεν ξερω,ισως.αν ναι παντως οχι εσκεμμενα .ουτε για να σας παρω τα λεφτα.απλα αναρωτιεμαι .
(αν παρ ολα αυτα εχετε κατι να προσφερετε ,δεν θα το αρνηθω.και μπιφτεκια για την Λουνα δεχομαστε!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου