Σάββατο, 23 Ιουλίου 2011

Γενικη συνελευση πολυκατοικιας

Ασχετο ξερω,αλλα μπορει να ειναι και η βαση για σχεσεις με ποιοτητα,αλληλοβοηθεια,ενδιαφερον για τον γειτονα #NOT
Λυπαμαι που το λεω αλλα αυτη η συνελευση δεν ειναι ετσι.ειναι ενας συνεχης αγωνας καποιων για μικροεξουσια,για μικροελεγχο,να νοιωσει ρε παιδι μου ο καρε πικραμενος οτι εχει και αυτος ευκαιρια να γινει μπασταρδος.
Σχεδιαζω σιωπηρη συμμετοχη,παρων δηλαδη ,αλλα δεν θυελω να πω τιποτα και σε κανεναν.συμφωνω με ολα αρκει να μην μου τα πρηζετε.και να κοιτατε τις δουλειες σας.Λες και δεν εχει ο καθενας τα δικα του προβληματα ..τελος παντων εγω εχω!
Παραπερα ενημερωση για τις εξελιξεις στην #syneleysh συντομα...
γινονται προσπαθειες για live video feed.keep you posted.

1 σχόλιο:

  1. Update:
    συνελευση πηγε καλα,συμφωνια ολων σε ολα (το ολα αυτο σημαινει 3.500 ευρω για μονωση ,κα;ι 500 για θεραπεια των 3 φοινικοδεντρων του κηπου).
    Ευτυχως κανεις δεν σκεφτηκε να πει τιποτα για την σκυλα μου.αλλα κατι σχολια πλανηθηκαν του ειδους καποιος κλεβει την βενζινη του κουρευτικου του γκαζον !!!Ακου εδω....και ναι μεν μπορει οντως ετσι να ειναι αλλα το να το πετας ετσι σε ολους ,σημαινει 1 οτι βγαζεις τον εαυτο σου απο τους υποπτους(πως αραγε?)..και 2 οτι ζεις αναμεσα σε κλεφτες και ψευτες που δεν τους εχεις καμμια εμπιστοσυνη,φυλας τον κωλο σου και εισαι ενας δυστυχης μιζερος παρανοικος.
    Κατι μουρμουρητα για τον κηπο με εκαναν (ισως ανοητα) να προσφερθω να φτιαξω ενα τοιχο για να συγκρατησει τα χωματα που πεφτουν στην παραλια.αμαν πια νισαφι.φερτε μου υλικα και σας το φτιαχνω εγω .Παντως αυτο το 3.500 για να μονωθει ενας χωρος 10 τετραγωνικων μετρων ,μου φανηκαν εξαλλα ακριβα.αλλα αφου ολοι δεν αντεδρασαν συμπεραινω οτι εγω ειμαι που υπολογιζω λαθος.ας ειναι ,θα το λουστουμε ολοι μαζι .το κοστος και το αποτελεσμα.αλλα δεν αντεχα να κατσω να εξηγω ,οποτε σκασε και σκαβε τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή