Κυριακή, 31 Ιουλίου 2011

κουνουπι απο το νειλο

ειμαι το κουνουπι του νειλου.εχασα το δρομο και βρεθηκα εδω στο ελλαντα.παρανομο μεταναστη με λενε ,και με κυνηγανε.βαρεθηκα.θελω να φυγω.να παω σε μια αληθινα ευρωπαικη χωρα ρε παιδι μου.να δω πως ειναι αυτη η ευρωπη στα αληθεια .γιατι εδω,ειναι μαλλον συνεχεια της χωρας μου.γιααυτο μαλλον μπερδευτηκα ξερετε.τα ιδια εντομοκτονα που μου εριχναν και κατω ,τα ιδια και εδω.και εκει για να βρω θηραμα,καταντησα να πηγαινω στη ταχριρ,εδω στο συνταγμα.ιδια .ολα ιδια.
οι ανθρωποι εδω ειναι λιγο διαφορετικοι.πιο χορτατοι.στην αρχη νομιζα οτι ημουν στον κουνουποπαραδεισο.πολυ αιμα!!!αλλα τελικα αποδειχθηκε οτι ολα ηταν ονειρο.εικονικη πραγματικοτητα.ξεφουσκωσαν τα θηραματακια μου ,πριν παρω εστω και μια σταγονα αιματακι.και ετσι οπως παει σε λιγο μαλλον αυτοι θα μου ρουφηξουν το αιμα .θα ειμαι η τελευταια τους ελπιδα.αστα σου λεω,θα φυγω.ακουσα στην ισπανια εχουν κατι στασιμα νερα παρατημενα ,προς αξιοποιηση ,ξερεις ,ιδιοτικοποιηση που λενε εδω.αλλα εκει αν κανω μια καλη προσφορα εχω ελπιδες.εδω?αφου ο υπουργος ειναι ξαδελφος του θειου του ευρωπαικου κουνουπιου ,και εχει καβατζαρει ολα τα νερα κοντα σε θηραματα αξια λογου.να λαδωσω?με τι ρε?με αιμα?ναι ?αυτο εχει τωρα ζητηση?μη μου πεις?οτι ναναι αιμα?ναι ναι εθνικα υπερηφανο.α!κανει και απο εκει?οκ.αρα εχω μια ευκαιρια ακομα.και αν μιλησει και ο φιλος του υπουργου στον προεδρο,ισως τελικα να αξιζει να επιμεινω για αυτη την επενδυση εδω.αλλοιως ,θα φυγω!για βουλγαρια .για σκοπια.για οπου μιλανε ελληνικα τελος παντων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου