Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2011

Πολλα λογια για το τιποτα.

Η ελλαδα φτωχαινει,ξεπουλιεται.οι ελληνες που φοροκλεβουν χρονια τωρα ,ανεγκιχτοι.Οι φιλοι των δικων μας παιδιων παιρνουν ακομα τα συμβολαια δημοσιων εργων και προμηθειων.Καποιοι ακομα βγαζουν εκατομυρρια απο οπλικα συστηματα.και καποιοι μιλανε με στομφο για πολιτικη ευθυνη,λες και τρωγεται.
ο λαος?ποιος απο ολους?η ελλαδα δεν ειναι πια μια χωρα με πολιτιστικη και εθνικη ταυτοτητα.ειμαστε σαν τις ην.πολιτειες ,διαφοροι με διαφορετικα συμφεροντα,με διαφορετικους στοχους .
και τι με νοιαζει θα μου πειτε.ελα ντε!αλλα βλεπεις ,αλαξαν τα δεδομενα τοσο γρηγορα που δεν προλαβα να ετοιμαστω.
αν ηταν στο χερι μου ,θα πουλουσα σπιτια και οικοπεδα,και θα εφευγα απο την ελλαδα.δουλεια εδω δεν υπαρχει,δεν χρωσταω σε κανεναν ,οποτε ,τι αλλο να περιμενω ,η να ελπιζω οτι μπορω να κανω εδω?
με τα ματια στραμμενα στην αγγλια ,που ακομα εχει ενα συστημα οικονομικης υποστηριξης των ανεργων,που ακομα πληρωνει το ενοικιο στους ανεργους ,και που τους προσφερει καλυψη υγειας δωρεαν.
Περασα καποια χρονια εκει ,και εφυγα απο εκει με αποφαση να μην γυρισω ποτε.μεχρι και τον βορρα απο την πυξιδα μου εβγαλα συμβολικα.αλλα ειναι στιγμη να ανακαλεσω,να παραδεχτω οτι ποτε μην λες ποτε .ναι βρεχει ,ναι εχει υγρασια,αλλα.......
μεχρι να φτασει και εκει η κριση  του καπιταλισμου ,οπως εδω.και με την ελπιδα ποτι μεχρι τοτε τουλαχιστον δεν θα ζησω με την αγωνια του αυριο οπως εδω.γιατι ναι εχεις ενα σπιτι ,δεν το χρωστας ,αλλα με τους φορους και τα λοιπα,αν δεν εχεις εισοδημα συντομα θα χασεις το σπιτι αυτο.τετοια ειναι η δικη μου κατασταση.
θα μου πειτε ειναι οι τιμες χαλια σημερα ,κρατα το ,περιμενε .νοικιασε το ρε αδελφε.αυτο θελω να αποφυγω.θελω να ανεξαρτοποιηθω απο την μαμα ελλαδα.να μην εχω αναγκη να γυρισω εδω για κανεναν λογο.γιατι οπως εγω τα βλεπω,συντομα η ελλαδα θα ειναι ενα μερος που δεν θα θελεις να εισαι ουτε για διακοπες.ουτε και ηθελα ποτε να ειμαι εδω καλοκαιρι ,με την τρελλη ζεστη,τον κοσμο .προτιμω καπου που ο τουρισμος δεν εχει κανει το θαυμα του.καπου που ακομα οι ανθρωποι σου μιλανε γιατι γουσταρουν να σε γνωρισουν οχι για να σου παρουν τα λεφτα ,να σε κανουν πελατη.αυτη η συμφεροντολογικη συμπεριφορα ειναι που μας εκανε αυτο το χαλι που ειμαστε σημερα.ολοι στην αρπαγη,πως θα κλεψουν ,να δουλεψουν λιγο και να βγαλουν πολλα....και για λιγο το καταφεραν καποιοι.αλλα το αποτελεσμα το πληρωνουμε ολοι σημερα.
αυτα.τωρα ακουω μπακογιαννη στην τηλεοραση να κρουει τον κωδωνα του κινδυνου.....αστα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου