Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012

Επιστημονικη φαντασια 2012

Αθηνα . 2012. Κτηρια μισογκρεμισμενα,θυμιζουν τις εικονες της Βαγδατης στην εισβολη των ΗΠΑ.
Αστυνομια και στρατος παντου,καμμενα αυτοκινητα,σκουπιδια σωροι μπλοκαρουν τα στενα γυρω απο τις μεγαλες λεωφορους.
Οι ανθρωποι ,οσοι κυκλοφορουν,βιαστικα,σχεδον τρεχοντας ψαχνουν να βρουν λιγο φαι .
Αλλοι μαζευουν οτι μπορει να πουληθει απο τα σκουπιδια.
Στην κεντρικη πλατεια σημερα λεει μαχαιρωθηκαν για 1 κιλο κρεμμυδια.

Η τηλεοραση δειχνει συνεχως εικονες απο μεγαλα ξενοδοχεια ,υποδοχες,χειραψιες ανθρωπων με κουστουμια,μεσα σε μια χλιδη που η αντιθεση της με την πραγματικοτητα εχει πια περασει στην σφαιρα του ακατανοητου.

Η κοινωνια,η καλυτερα οι κοινωνιες ,οι ομαδες με κοινα προβληματα και συμφεροντα παλευουν να επιβιωσουν ,καθε μια σχεδον μονη,ξεχωρα απο τις υπολοιπες,λες και εχουν κατι να χωρισουν.
Ο γειτονας μου δεν εχει πια ρευμα,και εγω συντομα περιμενω τα ιδιο .
Το νερο ειναι μολυσμενο  και το εμφιαλλωμενο πουλιεται σαν χρυσαφι.

Ηρθε καποιος και μου προσφερε να αγορασει το σπιτι μου για 1000 ευρω.να με βοηθησει λεει να απαλλαγω απο τους φορους που πληρωνω
.
λες και πληρωνω τιποτα.αφου δεν εχω τιποτα.μονο αυτο το σπιτι που μου αφησε ο πατερας μου ,και που εφτιαξε με 50 χρονια δουλειας στην θαλλασσα.Γιατι βλεπεις εγω δεν ειχα την ευκαιρια να κανω κατι δικο μου.δεν προλαβα ηρθε η τραπεζα ,και η ανεργια μαζι.....

Απο το παραθυρο του βλεπω τις γκρεμισμενες πολυκατοικιες,στο κεντρο.απο δω ακουω τις φωνες των ανθρωπων που αντιστεκονται ,τα συνθηματα πριν το αιμοτοκυλλισμα....
απο εδω πρεπει να βγω,σημερα ,να δοκιμασω,να σταθω ορθιος και οτι γινει.
Φοβος?ναι.αλλα αλλοιως τι αλλο?

καλυτερα να φοβαμαι εκει εξω λευτερος παρα μονος και κλεισμενος στο καβουκι μου.και αν πεθανω?
αν με βασανισουν?
πιο πολυ?απο οσο μεχρι τωρα ?
αν πεθανω ,να με θυμαστε ,να μην κανετε τα ιδια λαθη.
η καλυτερη αμυνα ειναι η επιθεση ελεγαν..αλλα δεν τους ακουσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου