Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Η Επιστολη μου στον Υπουργο Υγειας/Λιστες ντροπης

UPDATE:Σημερα ,28-2-2012 μου τηλεφωνησαν αποτον ΟΚΑΝΑ,να ειμαι εκει αυριο για τις πρωτες εξετασεις,και στις 15 Μαρτιου ,για την πρωτη συναντηση με ομαδα για 2 μερες και μετα,υποθετω,αρχιζει η χορηγηση μου...!!!!
Αλλα μην προτρεξετε να πειτε οτι αυτο ηταν αποτελασμα αυτης της επιστολης.Τελικα,βρηκαν μια αιτηση που ειχα κανει πριν απο 14 χρονια περιπου,(1998 περιπου),οταν για πρωτη φορα εφυγα απο το προγραμμα μεθαδονης ,και πηγα στην αγγλια.Εγω ειχα πιστεψει οτι αυτη η αιτηση μου ειχε πεταχτει ,αφου τοτε δεν παρουσιαστηκα,αλλα βλεπεις ,η γραφειοκρατια εχει και καλα.....ειχε μεινει ενεργη στο συστημ,α τους,και οταν εμφανιστηκε η νεα μου αιτηση,συνδεσαν το ονομα και με ειδοποιησαν οτι τελικα ακυρωνεται η νεα αιτηση και μπορω να μπω στο προγραμμα βασει των εξαιρεσεων που υπαρχουν στον κανονισμο για υπερηλικους,παλιους αιτουντες κλπ.
Ολα καλα λοιπον ,(ελπιζω)...Συντομα και επισημα μελος του προγραμματος,για να δουμε.
τεος UPDATE....
--------------------------------------------------------------------------------------------------


 Αξιοτιμε κυριε
Ειμαι στην λιστα αναμονης των προγραμματων υποκαταστασης, με αριθμο 12.002
Αν ενθυμουμει σωστα,ειχατε δεσμευτει οτι θα εκλειψουν οι λιστες αναμονης και σε 15 μερες θα μπαινει κανεις στο πραγπαμμα.
Στα 51 χρονια,ο χρονος μετραει γρηγορα,καθε μερα στην εξαρτηση ειναι μια ζωη χαμενη.Το ξερω.Αλλα τι να κανω?Περιμενω να μπω σε ενα προγραμμα,αφου επελαξα να επιστρεψω στην ελλαδα.
Μετα απο 7 χρονια σε προγραμα υποκαταστασης στην Αγγλια,(οπου με πηραν μεσα σε 2 μερες μετα την αιτηση μου ,και παρα το οτι ημουν χωρις national insurance η αλλη ασφαλιστικη καλυψη....),βρεθηκα εδω με την ελπιδα οτι στα 10 χρονια που απουσιασα η ελλαδα εχει εκπολιτιστει και οιπολιτικοι της δεν ειναι οι ψευτες που ηταν ...αλλα μαλλον εκανα λαθος...
Αυτο που ζω ειναι οτι ενω στο εξωτερικο μου φεροντουσαν ισοτιμα,σαν ανθρωπο,εδω ,περα απο το οτι τα προγραμματα εχουν καταντησει χωρις πρτοσληψης υμετερων ,αχρηστων επι το πλειστον(και ναι δεν χρειαζεται να εχετε τοσους νοσηλευετες για να μοιραζουν χαπια,μπορει να το κανει ο φαρμακοποιος της γειτονιας οπως σε ολα τα πολιτισμενα κρατη...
Αλλα φανταζομαι ,δεν εχετε ποτε ρωτησει κανεναν χρηστη για συμβουλες η για το τι εχει αναγκη....
Τωαρ θα μου πειτε,τι μας λες ρε φιλε,εδω καιγεται η χωρα...
ναι καιφγεται η χωρα γιατι φξοδευει λεφτα για να πληρωνει αχρηστους αντι να διαθετει υτα κεφαλαια για τον λογο που επρεπ[ε,την θεραπεια των χρηστων.
Αν θελετε στα αληθεια να κανετε κατι για ολους "εμας".,εδω ειμαι με προτασεις αμεσα εφαρμοσιμες ,που θα βοηθησουν ουσιαστικα τους χρηστες και θα γλυτωσουν εκαττομυτρια απο το υπουργειο σας σε εξοδα.
Αναμενω απαντηση.....
μετα τιμης
Γεωργιος Σοιλης
Αθηνα


ΥΓ¨Ελπιζω να ζω οταν αποφα;σισετε να μου απαντησετε ,η οταν επιτελους δεν υπαρχει κανεις να π[εθαινει στο δρομο επειδη εσεις βολευετε τους δικους σας αντι να κανετε το0 καθηκον σας.
ναι και οι προηγουμενοι δεν ηταν καλυτεροι ,αλλα αυτο ειναι το προτυπο σας?..για να δουμε.

Το παρον θα κοινοποιηθει στο μπλογκ μου και στο φεισμπουκ,οσο και στις σελιδες ολων των φιλων ...το ιδιο και η απαντηση σας αν και οταν την λαβω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου