Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012

Προνοια,θεια η οχι....

Αληθινη ιστορια..:
Ημουν στο ταμειο ανεργιας στην αγγλια.την περιοδο εκεινη επισκεφτηκε ο πατερας μου στο λονδινο.ετσι για πλακα....(γκουχου γκουχου) και χωρις ο ππατερας μου να εχει ιδεα,πηρα τηλεφωνο την υπηρεσια προνοιας και τους ειπα οτι εχει ερθει και μενει μαζι μας,μετα απο χρονια χαμενος "αλκοολικος" πατερας μου......
Ε,Την επομενη μερα το πρωι,χτυπαει η πορτα.
Τυπος ,κουστουμι,τσαντουλα  : Καλημερα σας,ειμαι απο την προνοια,(δειχνει ταυτοτητα) εχω για τον πατερα σας το εκτακτο βοηθημα μετρητων και εχουμε κανονισει και σπιτι αν θελει να παει εκει.....
Εγω: Αχ τι να σας πω οπως εμφανιστηκε ,εξαφανιστηκε παλι.Ειναι βλεπετε αλκοολικος........ευχαριστω παντως...
Τυπος : Αν επιστρεψει ,παρτε μας παλι τηλεφωνο ,μην ανυσηχειτε ,ειμαστε εδω για να βοηθησουμε...

ΤΑ σχολια δικα σας......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου