Σάββατο, 10 Μαρτίου 2012

αυτοκριτικη(αυτοκλασιμο)

τα φερε η ζωη (η δικη μου μαλακια ταφερε ,αλλα ας πουμε οτι η ζωη εισχε ενα σχεδιο για μενα ,για να νοιωθω καλυτερα),τα φερε λοιπον και ειμαι αναγκασμενος να ζω με τους γονεις μου,εδω και 1 χρονο.
ανεργος,με καμμια ορεξη για δουλεια,αλλα με πολη ορεξη για ζωη.να αρχισω απο καπου.απο που?χωρις εργασιακη εμπειρια χρησιμη στο συνολο οπως ενοειτε σε ενα καποιταλιστικο μοντελο ,ειμαι αχρηστος.
ναι μπορει να εχω κανει στην ζωη τοσα και δυσκολα,πραγματα που προυποθετουν γνωσεις,ψυχραιμια,σκεψη,αλλα παρολα αυτα ,ειμαι ενας αχρηστος .ναι ημουν χρησιμος οταν μαζευα ελιες στο κτημα του φιλου στην ισπανια με ανταλλαγμα δυο μπουκαλια λαδι,εκει ηταν αλη φαση.
εδω στην χωρα αυτη δεν βρισκω καμμια επαφη,τιποτα κοινο με κανεναν.
ναι αγαπαμε ολοι τα σκυλια ,αλλα μετα αρχιζουν οι ρατσες,οι κομπινες των γιατρων,η ελλειψη παιδειας και νοοτροπιας,και πανε ολα περιπατο,καπου μεταξυτ βρισιματος ιδιοκτητη και περαστικου....
ετσι για παραδειγμα...
αλλα τι μου φταινει οι ανθρωποι ?ετσι ειναι και αν σ αρεσει κυριε,αλλοιως πισω στην πατριδα σου.........ναι τοχω ακουσει κι αυτο μερικες φορες ,εδω στην χωρα μου.......
α ναι και απο τον μοναδικο καθυστερημενο φασιστα πρωην guardia civil  κατοικο του χωριου που εμενα....και που πηγαν να τον φανε οι αλλοι γιατι ταβαλε με τον ελληνα που σεβοντουσαν και εκτιμουσαν ολοι..αλλα αυτα σε μια αλλη χωρα..εδω ειμαι απλα ενας ακομα γραφικος ,αφελης,ισως και προβληματικος(sic) ...μα ναι ειμαι.αυτο ακριβως.γιατι σας τα πρηζω λοιπον τοση ωρα?γιατι ξεκινησα απο ενα θεμα και πηγα σε αλλο?μηπως γιατι παιρνω ναρκωτικα?μηπως ειναι και ληγμενα?
ισως..
αντε ,καλα κρασια..

1 σχόλιο:

  1. Ψηλέα μου, ισως δεν υπήρξε χειρότερη στιγμή για να υπάρξουμε (υ/η)μείς οι αιρετικοί στην ταλαίπωρη τούτη χώρα, που έζησε όλη της την ύπαρξη στη σκια του ένδοξου παρελθόντος, βαρόντας τουμπερλέκια και αλαλάζοντας ενώ το τιποτενιο παρόν χτυπούσε την πόρτα...

    Αλλά και από την άλλη, τώρα είναι η ώρα 0 και ίσως δεν υπήρξε και ποτέ καλύτερη στιγμή από αυτή..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή