Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

Η κριτικη μου στους "εχθρους" του ΣΥΡΙΖΑ απο εναν ασχετο..


Ενταξει ο συριζα ειναι για τα σκουπιδια,οτι θελετε οσοι εδω και βδομαδες εχετε φαγωθει να αποδειξετε ακριβως αυτο.
ποιος λοιπον προτεινετε να μας σωσει?
να αναδιοργανωσει την χωρα,και να δωσει σε ΟΛΟΥΣ τους ελληνες μια ευκαιρια να φτιαξουν την πατριδα τους οπως θελουν?
η ΝΔ με τοιν Σαμαρα?Το πασοκ....να σχολιασω ,αποκλειεται γιατι μονο αστειο μου φαινεται αυτη η προταση...η μηπως θα βολευε ενας κουβελης που οταν μιλαει ξεπερνα σε παγαποντια και  "πολιτικο" λογο ακομα και παλαιους κομματαρχες.ασε αυτη τη γλωσσα που χρησιμοποιει....οσο για τις ιδεεςτου..κλεμμενα απο δυο πλευρες,σαλατα.αλλα  τον λενε ρεαλιστη/...
ειλικρινα εχω περιεργεια να δω τι θα γινει.
τι θα ψηφισουν οι ελληνες τελικα.
αν εχουν συνειδητοποιησει κατι η απλα συνεχιζουν τον ληθαργο αφηνοντας τους "ειδικους" να του λυσουν τα προβληματα του...αυτους που του τα δημιουργησαν......

δεν καταλαβαινω πια ,τιποτα.
οι μισοι ειναι κλεφτες με ενα η αλλο τροπο,οι αλλοι μισοι κανουν το θυμα με σκοπο να εκμεταλευτουν το κρατος .
Η ειλικρινεια,η τιμιποτητα,αντιμετωπιζονται ως παιδικες αρρωστιες απο την πλειοψηφια των ελληνων ,και ας την ζηλευουν κατα βαθος .
βλεπεις πρεπει να ζησω τα παιδια μου θα σου πει και θαχει δικιο....
οχι δεν νομιζω .
εχω γνωρισει πολλους σε αλλα μερη (ισπανια πχ) που μεγαλωνουν τα παιδια τους εδω και χρονια με 900 ευρω το μηνα,οταν εδω τρωγατε σαν καρχαριες οτι βρισκατε απο τον κρατικο κορβανα.
οι πιο πολλοι εχετε κλεψει το κρατος αρα τους συμπολιτες σας ...και μιλατε ακομα.... η μηπως ολοι εισαστε καθαροι,δεν εχετε βαλει ποτε και για τιποτα μεσο,δεν εχετε κρυψει εισοδημα,δεν εχετε χτισει παρανομα,δεν εχετε πεταξει σκουπιδια απο το παραθυρο του αυτοκινητου σας εν κινησει ,δεν εχετε αφησει αποτσιγαρα στην παραλια,δεν εχετε κλωτσηει ζωο........δεν τα αφηνετε αυτα λεω εγω...
αν ειναι να αλλαξουμε την κοινωνια μας,αρχιστε απο τους εαυτους σας καθενας.

και οταν με το καλο παρατηρηθει οτι ολα οσα περιγραφω ειναι φαντασια μου,τοτε αλλαζουμε την χωρα.μεχρι τοτε ,ζουγκλα ειμαστε και θα μεινουμε.Ο συριζα ,ισως ειναι μια ελπιδα.

Οχι ισως η καλυτερη που θα μπορουσε να εχει ο λαος.
αλλα απο το τιποτα,απο την φτωχεια ,το ξεπουλημα της χωρας και την πεινα,μεσα σε καταπιεση ,σιωπη,και εγκληματικοτητα  προτιμω συριζα ,και ας ειναι ρισκο...
αλλα μαλλον ειμαι απο τους λιγους χαζους που πιστευουν στο ενστικτο τους και οταν ακουνε καποιον ,ακολουθουν το πρωτο συναισθημα,αυτο που σου γεννησε ο Ακης τσοχατζο την πρωτη φορα που τον ειδες,αυτη την αναγουλα που ενοιωσες οταν ησουν νεος και ακουσες τον καραμανλη να μιλα για πρωτη φορα,και οταν ξερασες με αυτα που ελεγε ο παπανδρεου πριν 2 χρονια ,γνωριζοντας οτι εχει ηδη πουλησει την χωρα ...αλλα τι να κανουμε , αγαπουλα την σακκουλα

και μην ρωτησετε ,φυσικα δεν εχω κανει τιποτα απο αυτα που κατακρινω.ποτε!αλλα βλεπεις ειχα και την τυχη να ζω εκτος ελλαδας πολλα χρονια οποτε ισως δεν αναγκαστηκα .....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου