Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012

νεατερνταλ,η γη του οπαδου

Μεταξυ οπαδισμου (η ενασχοληση με αθλητικες εκδηλωσεις ,απο την θεση του παρατηρητη) και πολιτικης βεβαιως ολοι καταλαβαινετε οτι καποια σχεση υπαρχει.τουλαχιστον στην ελλαδα.
και ενω ,οπως θελω να πιστευω,ολοι,ξερετε τι περιπου συμβαινει,:Βαρδιναγιαννης ιδιοκτητης ομαδας,δηθεν οπαδος,αλλα στην ουσια βιτρινα για να χειραγωγει πολιτικο συστημα και λαο με μια κινηση,για παρεαδειγμα.ολοι ετσι ειναι .Ο αλαφουζος ας πουμε που ξαφνικα ενδιαφερθηκε,ολοι ξερετε οτι εχει εποχειρηματικες βλεψεις σε εργα,κλπ.ΥΤπαρχει καλυτερο μεσο πιεσης απο μια ομαδα 100.000 αποφασισμενων φανατικων?...οχι!
Αλλα δεν ειναι αυτες οι παρατηρησεις το αντικειμενο μου σημερα.Εγω αυτο που εξεταζω ειναι οι οπαδοι.Εσυ ,που πας στο γηπεδο,που υποστηριζεις μια ομαδα,που δερνεσαι,τσακωνεσαι,και ασχολησαι ενα μερος της ζωης σου με το να μαθαινεις αχρηστες πληροφοριες για ατομα χαμηλοτατου επιπεδου (ισως οχι ολοι αλλα οι πιο πολλοι ).και ειναι και το στοιχημα αλλα αυτο ειναι μονο του ενα θεμα.
Πισω στην ομαδα λοιπον,δεν καταλαβα ποτε πως ειναι δυνατον να εισαι οπαδος μια ζωη και να μην εχεις παρει ειδηση τι συμβαινει στο χωρο αυτον,πως λειτουργει το ποδοσφαιρο και το μπασκετ ,και πως χειραγωγουνται μαζες προς την μια η την αλλη κατευθυνση.
Δεν μου αρκει η δικαιολογια ,οτι μ αρεσει το ποδοσφαιρο ..αν σ αρεσει ,πηγαινε παιξε.γιατι πρεπει να παιζουν αλλοι και εσυ ,παρακολουθωντας τους να τσιτωνεσαι ,λογω της ακινησιας στην εξαδρα ,και μετα να ξεσπας σε ανθρωπους,σε πραγματα,στην γυναικα σου,το παιδι σου,δεν ξερω που.
ΚΑλα ,κανεις δεν εχει το θαρρος να παραδεχτει την πραγματικοτητα?Ακομα και σοφοι υποτιθεται ανθρωποι βλεπω να παρασυρονται σε τρετοιου ειδους συμπεριφορες.
Ο Ουμπερτο εκο ειχε αναλυσει πριν πολλα χρονια το φαινομενο,και νομιζα οτι αφου εγω ο αγραμματος ,εχω πληροφορηθει και εχω καταλαβει,μαλλον ολος ο υπολοιπος πλανητης γελαει μαζι μου που μου πηρε τοσο καιρο ...αλλα τελικα ,ισως δεν ειναι ετσι...
ελπιζω να πιασατε το νοημα.Μακρυα απο οπαδισμο ,μακρυα απο συμφεροντα μεγαλων καρχαριων.αν αρεσκεστε στον αθλητισμο ,καντε οσο θελετε.γιατι πρεπει να δημιουργουμε ολο αυτο το ντορο,με εταιρειες,ομαδες,διαφημησεις,?για να βγαζουν κερδη οι λιγοι παλι ετσι δεν ειναι?γιατι τι και αν κερδισε η ομοδα σου ολα τα κυπελλα?εσυ πεινας .εσυ εισαι ανεργος.και αντι να πας να φας τους εφοπλισταδες και τα λαμογια που σε εκμεταλευονται,τους δινεις απλοχερα την υποστηριξη σου ,να συνεχισουν να σου κανουν αυτο που σου κανουν..να σε χρησιμοποιουν για κερδος δικο τους και μονο!!!!
Γιατι αν ηταν η κατασταση οτι ναι εχουμε ομαδες,συναιτερισμουςπου οποιος ειναι αθλητης εχει μερτικο το σωμα του,και αν θελει καποιος επιχειρηματιας να βοηθησει μονο ανωνυμα,χωρις προβολη.να απαγορευοντουσαν οιδιαφημησεις ας πουμε,να δω τι ενδιαφερον θα ειχαν οι επιχειρηματιες για τις ομαδες σας....
Προφανως δεν μ αρεσει το ποδοσφαιρο σαν θεαμα ,ουτε και κανενα αλλο σπορ .σαν θεαμα.Το αν κανω αθλητισμο ειναι αλληξ ιστορια,φανταζομαι το καταλαβαινετε(ναι κανω,ιστιοπλοια,περπατημα,αναριχηση,κολυμβηση,για παρτη μου ομως οχι για να βγαζει λεφτα καποιος με εταιρεια  χψζ.
ετσι για να μην αναλωθειτε να ψαχνετε να βρειτε τρωτα σε αυτο που λεω.
οχι το θεμα μου δεν ειναι αλα η περιγραφη και η συγκριση πολιτικης οπαδισμου.
στοχος μου ειναι να παραδεχτουν ολο και πιο πολλοι ανθρωποι οτι ξερουν τι κακο που κανει ολο αυτο στους ιδιους και σδτην κοινωνια,και να σταματησουν αμεσα αυτην την συμπεριφορα.Ειμαι τρελος?οχι ,αισιοδοξος ειμαι οτι το ανθρωπινο γενος εχει προοδευσει απο την εποχη των σπηλαιων και εχει πιο οξεια αντιληψη ....η κανω λαθος ?εχουμε μεινει νεατερνταλ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου