Κυριακή, 6 Οκτωβρίου 2013

Θυμος

Θυμος γιατι δεν καταλαβα ,γιατι ανεχτηκα,γιατι με κοροιδεψανε.ΟΚ.
Θυμος γιατι δεν εκτιμησανε τις εμπειριες ,δεν εκτιμησανε την παρουσια μου.
ειναι σαν να μην εγινε ποτε τιποτα.....
εμαθα πολλα.
ειμαι στα δυσκολα.
μακρυα ο κοσμος.
λιγοι καταλαβαινουν και ακομα λιγοτεροι ειναι διατεθειμενοι να κανουν πραξη αυτα που καταλαβαινουν
...και εγω?το ιδιο.
μακρυα απο τον εαυτο μου?
ειμαι τελικα δυο ξεχωριστα αλλα και ενωμενα προσωπα?
τα θελω μου και τα πρεπει τους.
Θυμος

Ατελης αλλα τελειος,χρησιμος αλλα αχρηστευμενος.
θυμωμενος.
εμπειρος και ταυτοχρονα πρωταρης,ανοιχτος αλλα φοβισμενος,
εξυπνος και χαζος σε ενα,ενα και ο αθωος.
Τι εμαθα ,τι εμαθαν,τα χημικα του κεφαλιου μου αλλαξαν.
και οι συνδεσεις γινονται πια χωρις να θελω ,να θελεις ,οταν θελουν.
Σαν την ζωη ,την κινηση και την εξελιξη.
....και εγω?εμεινα ιδιος ,και αλλαξα ταυτοχρονα.
ειμαι τελικα δυο ξεχωριστα και ενωμενα προσωπα.
τα πρεπει μου ,τα θελω τους ,εγιναν ολα ενα.
μακρυα απο μενα.
Θυμος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου