Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2014

βιος και πολιτεια ενος χρηστη ιστιοπλοου στον γυρο της ευρωπης

Μεγαλο το ταξιδι πολλες οι περιπετειες σχωρνατε με αν ξεχνω κανα δυο λεπτομερειες και πρεπει να σας πισωγυρναω που και που .Μην μου φοβαστε παντως νοημα θα βγαλετε,ακομα και αν χρειαστει να ξεζουμισω το μυαλο μου για να κανω κατανοητα οσα λεω.
Παμε λοιπον.
Πραξη πρωτη,εκει γυρω στα 19 .απο μυτιες σε βαρεμα και παλι πισω γυρω,καταληγω πρεζακιας να τρεχω καθε μερα για τα σχετικα..
τι ποδια σπασμενα στο βουνο εγω με το δεκανικι με χιονια να ψαχνω τηυν ακρη,τι τρεξιματα στον θεο και πισω,τι ταπαιπωριες,φυλακες,θεατρικα δικαστηρια ,με ολο τον θιασο που ζει εκει σε βηαρος καποιων απο μας που κανουμε επιλογες που για καποιο περιεργο λογο εχουν θεωρηθει παρανομες...δεν θα το αναλυσω τωρα αυτο ,αλλα ετσι μου κοστισε μιση ζωη..
παμε παρακατω.,αλλους μηνες σε οθονη μπροστα να κανω χαρες ,αλλα χρονια σε ιθακες να θεραπευομαι (εκει ειναι ενα μεγαλο μερος της ζωης μου ,αλλα θα τα πουμε αυτα αναλυτικα μετατωρα περιληψη κανω.
Ανοιγει μεθαδονη ελλαδα,πρωτος ο δικος σου ,επειδη ηταν χαμενη περιπτωση.κατι ενεργειες εκει για να φτιαχτει ο συλλογος θεραπευομενων μπας και διεκδικησουμε καμια δουλεια απο τα υπουργεια τους μεσα ,ωστε να δωσουν το καλο παραδειγμα στον ιδιωτη να μας προσλαβει και αλλα τετοια ονειρικα κατεληξε σε αποχη μου λογω βιας σκετης....ηθελαν να πανε να πυροβολησουν οπιον εβαζε υποψηφιοτητα σαν αντιπαλος μου...αστο εφτγα παιδια ,καντε οτι θετε...ΠΑΣΟΚος πρεζακιας με μεσον στον ΟΠΑΠ λεει η κατι ο τυπος που βγηκε τελικα ,καταλαβα αργοτερα οτι τιποιταδεν αφηναν στην τυχηουτε τα πρεζακια...τι ναι τουτοι ρε..
φευγω απο ελλαδα με εξοδα του νικου δημητριαδη ,του ανθρωπου που χρωσταω παρα παρα παρα πολλα.Γιωργο ,φερε διαβατηριο για να σε κερασω αλλοιως δεν εχει τιποτα...με πηγε στο αεροδρομια ,με δεκα τζι και εκατο χιλιαρικα εφυγα.δεκαπεντε χρονια μετα καθαρος γυρισα για να μαθω οτιο ο νικος εχει καρκινο μη γαμησω ολους σας.....
Παμε συνεχεια γιατι τσαντιστηκα τωρα.κι με τον εαυτο μου που πριν 5-6 χρονια ,χωρισμενος απ την μαρια για 3 μηνες τοτε ,ετοιμοι να φυγουμε με τον νικο τελευταια μερα η μαρια παιρνει και λεει ολα καλα ερχομαι ,στγνωμη και ο μαλακας εγω πεφτω....αφηνω τον νικο πισω.
\ποτε ξανα δεν πουλαω φιλο για γκομενα .εμαθα κατι απο αυτο.
Ποιος ξερει τι θα ειχε γινει ,μπορει τωρα να ζουσμε τα καμπο βερντε ....
ερχομαι ελλαδα και ολα μοιαζουν τελειωμενα,κριση κριση ...
το μελλον?δεν ζηταω τιποτα.εζησα καλα.και ασχημα.απολογιμσος μοιαζει αυτο που κανω αλλα δεν ειναι.οχι τελικος .αλα πρεπει να επανεκτιμησω οσα εζησα ,να μην τα υποτιμησω και τα περασω ετσι...γιατι τελικα στην β9ασυνη μου μην χασω καμμια στιγμη χαρας απο οση ζωη μου εχει μεινει ,ξεχασα οτι αξια εχει και το παρελθον,γιατι αυτο μας φτιαχνει9 μας διδασκει.
Μεσα εξω φυλακη,κλεψιμο,μπουκες,νταραβερι ψιλο στην ομονοια,
κλειστος σε ξενοδοχειο επι μηνες μπροστ εκεινος ο πιτσιρικας πο την ηλιουπολη ....
αλλη στιγμη,ταξιδι,ολος ο δρομος απο αγγλια μεχρι ισπανια με ναρκωτικα.
Το ταξιδι των ντραγκς ,η πως να βρειτε σε πανω απο 200 λιμανια κατι να πιειτε...
Αν αρχισω αυτο το κεφαλαιο κρυφτειτε...απο ντοβερ μεχρι βουλωνη ενα τελωνειο δρομος με μισο κιλο φουντα στο σκφος δεμενο με πετονια και βαριδια...
στην βουλωνη φτανουμε βραδυ δενουμε ξυπναω το πρωι και ειμαι διπλα στους αντουανας,το σκαφος του τελωνειου.....μπονζοπθρ καπιταν και τετοια ανετα...καλε4σμε4νοι το βραδυ στο κλαμπ των ψαραδων συσταση απο εναν φιλο αγγλο .καυταληγω να αλλαζω μπλουζες με ενα παπου ιστιοπλοο που μου εδωσε την μπλουζα του tsansalp .καμαρ5ι εγω!!!και περνο.το ποτο λεω.σαν ουζο

Τελειωνει η φουντα καπου εκει στην δυτικη ακρη της ευρωπης,στο 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου