Κυριακή, 12 Ιανουαρίου 2014

και λεβεντης και ...

ειδα τον λεβεντη σημερα,καλη ερωτηση αν ειναι σωου μαν ....και ναι ειναι λεω εγω,ακριβως αυτο.οχι οτι ενας σωου μαν δεν λεει και αληθειες και σοβαρα πραγματα.ειναι ο τροπος που τα λεει αυτο που τον κανει σωουμαν...
και ο συγκεκριμενος εχει πει κατι περιεργες αληθειες και εχει προβλεψει κατι απιθανα πραγματα την ιδια ωρα που ολοι ελεγαν τα αντιθετα ακριβως και τον χαρακτηριζαν γραφικο,βλακα,χαζο,διαφορα τετοια.Ισως και καποιοι αλλοι να ελεγαν τα ιδια δεν ξερω ,αλλα εγω μονον αυτον θυμαμαι .
Πριν τρια τεσσερα χρονια μου ειχε τραβηξει την προσοχη στον λεβεντη ενας φιλος ,μεγαλος σε ηλικια,που τον εκτιμα πολυ .παντα μου ελεγε,ο λεβεντης λεει αληθειες και τον κοροιδευουν ολοι αλλα θα δεις.και ειδα...(που να μην εβλεπα)...
δεν ξερω τι ρολο παιζει,αν μπορει κανεις να τον εμπιστευτει ,αν εχει οντως συνεργατες και δεν ειναι ουαν μαν σωου.αλλα πρεπει μεσα στο πνευμα της πολυγωνιας να του δωσω και αυτου ευκαιρια ,να δω τι λεει.
Δεν μου αρεσει που μιλαει για τον συριζα και την αριστερα απαξιωτικα και με βαση εμειριεσ ισως δικες του απο πολυ παλια χρονια ,και απο φιλους που ισως τον προδωσαν??λεω τωρα δεν ξερω.αλλα παντως επιμενει χρονια τωρα ...μεχρι για τον εθναρχη ελεγε καποτε οτι ηταν προδοτης και το ελεγε οτι μπορουσε να το αποδειξει.ποτε δεν εμαθα τι εγινε με αυτο αν τον μυνησε ο μακαριτης η αν το θεμα εμεινε εκει.
Τελος παντων για να τελειωνουμςε με το θεμα,τον εχω στα υπ οψιν,να δω τι λεει ,μπας και πει κανα καλο ,και μηπως και στην φουρια του να μπει στην βουλη δεχτει συνεργασια με την αριστερα...σιγα μην του το προτεινε η αριστερα.....
αυτ6ο ειναι αποτελεσμα του πολου του σωουμαν...κανενα κομμα δεν τολμαει να τον εχει στ6ις ταξεις του ,μην και τους κραξουν ...επειδη τοσα χρονια μεθοδευοταν η απαξιωση του ,τωρα ειναι αδυνατον να αλλαξει το πως τον εκλαμβανει ο πολιτης..καταδοικασμενος να μεινει με το ονειρο της βουλευτικης συνταξης μου φαινεται...γιατοι αν κατι μου ειναι ξεκαθαρο ειν αι οτιο αυτο ειναι απο τις σημαντικες του στοχευσεις.....ισως να κανω λαθος και να ειναι ακομα πιο αγνος απ οτι δειχνει,αλλα εγω φυλαω τα ερημα για ναχω που λενε....
Παγκοσμια κατασταση σκατα.το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα μεινει ο κοσμος απο πετρελαιο ....οχι ακομα....ναναι καλα η ρωσσοι με τους παγους τους ....αν προλαβουν γιατιο βλεπω τους πολους να αντιστρεφονται και τ6ην γη να γινεταιο κουβαρι συντομοτερα απ οοτι υπολογιζαμε.../ο δε ηλιος λεει ηδη ειναι σε πορεια γιοα αντιστροφη των πολων του,κατι που συμβαινει λεει συχνα......!!!!

καλα νεα???.......κΑΤΣΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου