Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2016

Απομνημονευματα?

Ελπιδα.Δυσκολα την σκοτωνεις.
Εχει οδηγησει πολλους στο παρελθον ,αλλους σε καλο,αλλους σε κακο .
Αλλα γιατι μιλαω για ελπιδα?
Το μελλον.(Ποιο μελλον?).
Λες : (μιλωντας μονος σου παντα) Γιατι να γραψω?
Τι μπορω να αφησω πισω μου που μπορει να αλλαξει κατι?Τιποτα λεω εγω.

Οποιος θελει να μαθει ηδη ξερει..
Ηδη εχει το σαρακι της περιεργειας και δεν ανεχεται να πειστει ευκολα.
Οποιος δεν το εχει,δεν μπορει να το μαθει.
Ουτε τον νοιαζει.
Θελει την αρμονια της ρουτινας,την συνηθεια της σκλαβιας.

Αλλα η εγωιστικη μας υπαρξη θελει να πιστευει αλλοιως.Οτι αν αφησουμε πισω γραμμενη μια ιδεα,αυτη θα βρεθει ,και θα αξιοποιηθει απ τους ανθρωπους,μετα την αποχωρηση μας απ τον πλανητη αυτοι...
Καλη η καταγραφη ,καλη η κριτικη,αλλα τελικα ολοι μονοι μας αποφασιζουμε.Κι οσοι δεν αποφασιζουν μονοι,ε,εχουν καποιον να τους πει τι τους αρεσει!!:):)

Να μιλησω γιατι πραγμα.?Για το ποδοσφαιρο και τον αθλητισμο που εχει γινει εργαλειο κατασκευης στρατιωτων για μια μελλοντικη συγκρουση που κανεις δεν θελει ουτε να φανταστει?
Για το πως ανατρεφονται παιδια απο γονεις που τα παιθουν οτι η ομαδα ειναι θρησκεια και οτι η θρησκεια ειναι απαραιτητη για την υπαρξη??
Σερ ποιον να πω για αυτα?Αν τα ξερεις ηδη ,δεν με χρεειαζεσαι .Αν δεν τα ξερεις -δεν τα εχεις σκεφτει,οτικαι να σου πω εγω μαλακα θα με πεις.
Και με το δικιο σου.
Ποιος ειμαι εγω που ερχομαι να αναστατωσω την τοσο οργανωμενη ζωη σου,την τοσο καλα σχεδιασμενη για σενα πορεια σου για οσα χρονια σου χει ταξει η τυχη...

Αντε γεια μας ρε παιδια.
Εγω,το βλητο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου